سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی  

89/12/3
12:25 ص

بازیابی اطلاعات هارد دیسک !   این جمله زمانی برای شما ارزشمند می شود که در اثر یک اتفاق اطلاعات ذخیره شده روی هارد دیسک خود را از دست بدهید. در بسیاری از موارد، اطلاعات از دست رفته با پرداخت هزینه ای قابل بازیابی است، اما گاهی اوقات نیز به دلایلی لز جمله آسیب دیدن کلی هارد دیسک، امکان بازیابی این اطلاعات وجود ندارد.

تا به حال فکر کرده اید که اگر هارد دیسک رایانه شما نیز خراب شود چه مشکلاتی برایتان پیش خواهد آمد؟ آیا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید؟ فکر می کنید اگر نسخه پشتیبان اطلاعات خود را نداشته باشید و روزی هارد دیسک رایانه تان خراب شود، می توانید زمان را به عقب بازگردانید تا اطلاعات خود را حفظ کنید؟

نرم افزار Hard Disk Sentinel   برای جلوگیری از بروز این مشکلات طراحی شده است. این نرم افزار نه می تواند زمان را به عقب بازگرداند و نه مانع خرابی هارد دیسک رایانه تان می شود، اما می تواند پیش از بروز هرگونه اتفاقی برای هارد دیسک رایانه، شما را آگاه سازد تا پیش از حادثه، اقدامات لازم را انجام دهید.

به کمک این نرم افزار هیچ گاه خرابی هارد دیسک شما را غافلگیر نمی کند و می توانید با خیال راحت و تا زمانی که نرم افزار Hard Disk Sentinel   به شما هشداری نداده، اطلاعات ارزشمندتان را روی هارد دیسک رایانه ذخیره کنید. این نرم افزار می تواند وضعیت سلامت هارد دیسک، گرمای ایجاد شده توسط آن، سرعت انتقال اطلاعات و صدمات احتمالی وارد شده به هارد دیسک را بررسی کرده در مواقع نیاز و پیش از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند، شما را در جریان امور قرار دهد.

برای دانلود این نرم افزار Hard Disk Sentinel  را در google جستجو کنید.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ