سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی  

89/12/15
9:47 ص

تا بحال برای بسیاری از شما پیش آمده که یک حافظه یو.اس.بی را در خیابان پیدا کنید و از روی کنجکاوی و یا برای اینکه بتوانید صاحب آن را پیدا کنید بلافاصله آن را به اولین رایانه متصل کرده‌اید تا از اطلاعات درون آن بهره ببرید و یا به نوعی حس کنجکاوی خود را ارضا کنید.

 

 

نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که برای اکثر افراد پی بردن به اطلاعات درون این حافظه حتی اگر برای آنها تکراری باشد امری لذت‌آور است، حالا شما تصور کنید در گوشه گوشه شهر شما شاهد حافظه‌های یو.اس.بی باشید که از دیوار بیرون زده‌اند و تنها انتظار افراد مشتاقی را می‌کشند که علاقه عجیبی به پی‌بردن به محتویات درون این حافظه‌ها دارند.

این ایده‌ایست که اکنون توسط یک فرد خلاق آمریکایی به نام ارام بارتول در برخی محله‌های شهر نیویورک اجرا شده است. او در این طرح که نام آن را Dead Drops (دورانداختنی های مرده..!) گذاشته با قرار دادن حافظه‌های یو.اس.بی در دل دیوار به افراد مختلف اجازه به اشتراک‌گذاری فایل‌ها را در کمال گمنامی و ناشناس بودن واقعی می‌دهد.


استفاده از این حافظه‌ها برای هر کسی آزاد است و اشخاص به راحتی و با اتصال لپ تاپ خود به این یو.اس.بی ها قادر به دانلود اطلاعات درون این حافظه‌ها و یا اضافه کردن به آن هستند.



در همین حال نباید شور و شوق ویروس‌نویسان را نادیده گرفت که به راحتی می‌توانند از این امکان برای انتقال آسوده فایل‌های آلوده خود بهره ببرند.


شما چه‌طور حاضرید در برابر چنین وسوسه‌ای مقاومت کنید..!؟ نظرتان را به ما هم بگوئید.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ